Followers

Friday, April 16, 2010

BestArif A+



IQ Pandai amat sesuai untuk kanak-kanak berusia 1-6 tahun. Pada usia ini kanak-kanak mula belajar mengenali dunia sekelilingnya dan sangat teruja dengan semua perkara. Perkembangan minda berada di tahap maksimum. Kanak-kanak ini mempunyai daya tahan dan kemampuan untuk mencuba sehingga berjaya. Kanak-kanak yang tidak mendapat susu ibu dan sukar mendapat susu formula serta mengambil makanan yang tidak berkhasiat akan menjejaskan kecekapan minda. IQ Pandai mampu menyeimbangi kekurangan ini dan memberikan nutrien utama untuk perkembangan otak yang sempurna.

Otak anak anda berkembang hebat pada usia ini. Pastikan mereka mendapat suplemen terbaik untuk pembinaan otak yang hebat!.

  • Sesuai untuk kanak-kanak berusia 1-6 tahun
  • Mengandungi mineral terpilih yang dipotensi
  • Befungsi membantu perkembangan dan keaktifan minda
  • Tiada sebarang kesan sampingan

Kegunaan:

  1. Membekalkan nutrien utama perkembangan otak
  2. Mempercepatkan pertuturan yang betul
  3. Meningkatkan penguasaan bahasa
  4. Ceria, aktif dan lasak

Kandungan:
Pagi – Potassium fosfat 12x
Mlm- Calcarea phorphoricum 12x

Dosej:
Kemam atau kunyah 2 tablet sewaktu perut kosong sebaiknya ½ jam sebelum atau selepas makan

Indikasi:
Sesuai untuk kanak-kanak yang pemalu, susah untuk bergaul, cepat letih, kurang selera makan, pucat, kurang darah merah dan masalah tulang. Membantu pertumbuhan dan pembesaran yang cepat.

Penyimpanan:
Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik dan elakan daripada kanak-kanak. Elakkan daripada terdedah pada cahaya matahari secara langsung. Jangan disimpan di dalam peti sejuk.