Followers

Friday, April 16, 2010

BestArif 4 Flat



IQ Bestari sesuai digunakan untuk dewasa 18 tahun ke atas yang mula stabil pertumbuhan fizikal dan emosi. Proses kematangan fizikal dan emosi tercabar dengan persekitaran dan pendedahan unsur-unsur kedewasaan. Tekanan akademik, tekanan hidup menyebabkan otak diperah ke tahap maksimum. Formula ajaib ini digandingkan khas memberi tenaga hebat untuk menghadapi tekanan dan keletihan minda yang keterlaluan. Ketenangan dan disiplin yang tinggi jelas timbul dengan pengambilan ubat ini.

Penggunaan tenaga minda maksimum menyebabkan keletihan ketara yang memerlukan IQ Bestari untuk memberikan tenaga baru

  • Sesuai untuk pelajar, guru, pensyarah, eksekutif dan mereka yang berusia yang banyak menggunakan minda dalam tugasan harian
  • Menangani masalah keletihan minda akibat tekanan dan beban kerja
  • Mengandungi gabungan mineral terpilih yang dipotensi
  • Tiada kesan sampingan

Kegunaan:

  1. Mengurangkan kesan-kesan tekanan mental
  2. Mengawal rasa mengantuk
  3. Membantu fikiran lebih tenang dan teratur
  4. Meningkatkan daya ingatan, kuasa fikir dan kecerdasan mental.

Kandungan:
Pagi – Potassium fosfat 12x
Mlm- Magnesium phosphoricum 12x

Dosej:
Kemam atau kunyah 1 tablet sewaktu perut kosong sebaiknya ½ jam sebelum atau selepas makan

Indikasi:
Sesuai untuk semua pemimpin baik dalam organisasi persatuan atau organisasi pekerjaan. Memberikan kekuatan minda dalam membuat keputusan yang matang dan tepat. Lebih kepada mereka yang menggunakan minda dalam urusan harian termasuklah para pemimpin, eksekutif, pensyarah,guru, pelajar dan pemikir. Percambahan idea di samping ketrampilan kepimpinan menjadikan anda sentiasa dikagumi. Tetap kekal cergas, peka dan kehadapan. Mengurangkan rasa keletihan dan mengantuk.

Penyimpanan:
Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik dan elakan daripada kanak-kanak. Elakkan daripada terdedah pada cahaya matahari secara langsung. Jangan disimpan di dalam peti sejuk.