Followers

Friday, April 16, 2010

BestArif TOP10



IQ Bijak sesuai untuk remaja berusia 13-17 tahun. Perubahan hormon sebagai tanda keremajaan menyebabkan perubahan ketara emosi dan fizikal. Gandingan formula istimewa ini dapat membantu ‘supercharge’ remaja melalui proses menjadi dewasa dengan lebih selesa. Minda menjadi lebih kreatif dan inovatif di samping memberikan tenaga tambahan dalaman. Penguasaan akademik dan kokurikulum yang lebih baik dapat dilihat dengan pengambilan ubat ini. Pengurangan jerawat, migrin, senggugut adalah nilai tambah dalam formula istimewa ini.

Peringkat remaja menjadikan otak anak anda lebih agresif dan kreatif. IQ Bijak mampu memberikan suntikan tenaga dan daya yang baru.

  • Sesuai untuk pelajar menengah yang menghadapi masalah pembelajaran pada usia remaja
  • Mempercepatkan proses jiwa remaja supaya lebih tertumpu ke arah pembangunan diri yang lebih baik
  • Mengandungi gabungan mineral terpilih yang terbaik
  • Tiada kesan sampingan

Kegunaan:

  1. Menjadikan minda kiri dan kanan lebih seimbang
  2. Meningkatkan kefahaman, ingatan dan tumpuan
  3. Meningkatkan kepekaan dan stamina minda
  4. Meredakan komplikasi ketidakseimbangan hormone fasa remaja

Kandungan:
Pagi – Potassium fosfat 12x
Mlm- Natrium chloride 12x

Dosej:
Kemam atau kunyah 2 tablet sewaktu perut kosong sebaiknya ½ jam sebelum atau selepas makan

Indikasi:
Menonjolkan ciri-ciri kepimpinan dan kemampuan mengurus organisasi /persatuan di sekolah dengan baik. Menjadikan lebih aktif dan lasak. Membantu pulih segera daripada perasaan kecewa, putus asa dan motivasi rendah. Membantu mengurangkan masalah sakit kepala dan selsema berpanjangan. Juga baik untuk kulit remaja yang berminyak dan mengurangkan jerawat.

Penyimpanan:
Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik dan elakan daripada kanak-kanak. Elakkan daripada terdedah pada cahaya matahari secara langsung. Jangan disimpan di dalam peti sejuk.